هههههههههههههه
اولا: اشكرا اختى الفاضله
نسمة المروج
ليه عشان هى جعلنى قمر اربعطعشر
وانا الان قمر اربعطعشر
ههههههههههههه
بس لااشوف المرآة اقول لامينفعش واصل قمريه اللى انت تدور عليه يا جدو ههههههه
عموما اشكركم اخواتى الاعزاء على التعاون الطيب
سوالى الى اختى نسمة المروج
ماالفرق بين منتدى المروج والمنتديات الاخر بالنسبه لكم
واكرر شكرى لكم جميعا على التعاون الحسن
اخوكم
قمر اربعطعشر